Alla inlägg under juli 2008

Av Kim & Ron - 9 juli 2008 17:03

Idag fick matte för sig att ta med mig och grannen med sin golden på låååånnng skogsprommis (typ hela dan, säkert 4 timmar). Men det var toppen =) Den där golden vovven var helt galen och hoppade ner i ett tjärdike och njöt, sen var hon överlycklig. Blää vad hon var äcklig, jag vägrade att leka mer för hon stank och var blöt. Lilla Kim hade varit helt förkrossad berättade husse , så nu när jag och matte kom hem så blev hon överlycklig och somnade sen direkt =) Jag med...

Av Kim & Ron - 8 juli 2008 10:41

Japp nu har matte sett WDS, alltså wow vilken grej. =) Hon tyckte det var skönt att inte ha någon hund med sig :§ Hon shoppade dynor till mig & Kim, det är ju bara ett måste. Hon och Carlos med matte & husse var där från början till slut och tittade på de häftiga finalerna.  Igår måndag fick jag och Kim föjla med till våran uppfödare, för matte ville visa upp sina guldkorn för  Sue Simper. Matte frågade om hon ville skriva en kritik och det skulle hon göra jag återkommer med den.



Av Kim & Ron - 5 juli 2008 21:43

Japp vi lever =) Imorgon ska matte åka på WDS, hon är som ett barn sitter och planerar vilken packning hon ska ha med sig och längtar tills klockan ringer kl. 04.30 (hon e inte frisk på en fläck). Jag & Kim får inte följa med som vanligt =( Men matte ska dit och titta, fotografera och SHOPPA!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kim & Ron´s Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards