Alla inlägg under juli 2008

Av Kim & Ron - 23 juli 2008 09:56

Aha.. När jag fick komma ut på bakgården idag så vart jag överraskad av ett högt stängsel? Fick en känsla av fängelse eller en enormt STOR bur? Vad händer? Matte stojjar & säger visst är det fint =) Men va f-n nu kan jag ju inte hoppa över! Men jag ska nog komma på ett sätt... 

Av Kim & Ron - 21 juli 2008 12:41

Igår kväll så var matte iväg med Malin, Sara & Louise och la spår till oss. Men de tvåbenta är ju som sagt inte så smarta så de inser inte att när vi ska gå spåren efter 2 timmar så är det ju kolsvart !! Jaha, dom insåg det sen så vi fick fixa spåren idag istället. Kim var super duktig hon tappa lite i en vinkel men det var bara några hundradelars sekunder, sen var hon i spåret igen och var helt klockren hittade sin skatt =) Duktig tjej!! Sen var det min tur det gick oxå superbra matte har börjat inse att hon måste lita på mig lite snurr i en vinkel och sen var det lite rörigt men hittade på spåret igen bloduppehållet var inga problem. Sen började det mullra ordentligt åska heter det visst? jag struntade i mullret och fortsatte. Sen hittade jag min underbara skatt!!! Matte blev superglad =) Jag tror att det var mest för att vi hittade ut ur skogen =) Vill tillägga att spåren hade legat i 12 timmar !!

Av Kim & Ron - 18 juli 2008 09:08

Matte tjoar om att jag & Carlitos har fått en bokad tid för att göra ett anlagsprov? Undrar om det har något med blod att göra? Äh.. det märks väl =) Skoj ska det bli i allafall för det brukar bli skoj när matte håller på. Igår kväll var vi till Helena och tränade, ja jag fick sitta i bilen men Kim var ute och socialtränade =) 

Av Kim & Ron - 17 juli 2008 10:50

Igår kom Carlitos på besök och hans matte, min matte & Hezzys matte åkte iväg och var borta länge.? ? Sen efter 2 timmar då skulle vi åka iväg, ahha nu fattar jag vi ska JOBBA!!! Åh... jag blev så taggad att jag höll på att hoppa ur skinnet... Vi var sååå duktiga =)  


Matte sitter nu förstenad och inser att det är utställning för Kim om en vecka typ =) Nervös & inser att det behövs mer träning =) Bara att sätta igång, jag tittar gärna på =D 

Av Kim & Ron - 13 juli 2008 19:39

Åhh.. Idag åkte matte, jag & Kim till Östhammar på viltspårskurs det var underbart att få jobba! Jag började med 2 kortare spår och sen gick jag det långa på 600 meter (det var mest matte som tyckte att det var långt =D). Det var både bloduppehåll och vinklar men det fixade jag galant =) Men den där klöven var ganska äcklig, men efter ett tag så var den ok. Jag ska göra några långa spår till sen är det dax för anlags provet "yes"! För Kim gick det oxå bra, hon gick 3 spår och gick dom klockrent. Duktig tjej, hon älskade klöven =) Kim blev faktiskt 4 månader i torsdags.

Av Kim & Ron - 12 juli 2008 10:26

Matte får för sig att vi ska vandra runt en bana och klättra på hinder ? Ja dessa tvåbenta, tur att dom är snälla :) Bilder på snygga mig =)

Av Kim & Ron - 11 juli 2008 21:22

Längtar så att det knakar... På söndag ska jag  & Kim åka med matte till Östhammar på viltspårskurs med CF´s hundkontakt (min & Kim´s favorit) =) Ska bli så skoj och matte har pratat med Camilla så att jag ska få prova att göra ett anlags spår. Ha, det kommer jag att fixa lätt som en plätt =) Undrar vad Kim ska med och göra hon är ju för liten, hon kan ju inte hajja hur man gör? Matte har nog inte tänkt som vanligt :) 

Av Kim & Ron - 10 juli 2008 10:32

YES! Idag ska Carlitos den charmige komma hem till mig och vi ska ut i skogen och jobba =) Mattarna får bara gå med och gilla läget. Känns mycket bra när dom inte har någon koll =) Kim ska få vara hemma (ännu bättre). Matte har babblat om att det ska komma ut bilder på oss snart. så vi får väl se =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kim & Ron´s Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards