Alla inlägg under april 2009

Av Kim & Ron - 7 april 2009 20:26

Ja, det är inte jag som ska gå valpkurs, men matte är hjälpinstruktör på en valpkurs. Jag ska få följa med nästa gång och titta på. Idag har jag solat sen så tränade jag & matte med apportbocken och även fot positioner, det var super skoj =D

Av Kim & Ron - 7 april 2009 10:19

Här kommer några bilder på mig =) Matte har tydligen bokat in mig på massor av äventyr *hmmm* spännande. Återkommer med det sen. Titta & njut av min underbara utstrålning.

Av Kim & Ron - 4 april 2009 17:20

Vad det händer grejer =) Den underbara solen är framme hela dagarna.. *YES* Härom dagen var jag och matte till Rosersberg hos hela hundfamiljen, så himla skoj. Matte & Sonja tog en promenad med oss 4 RR alltså och sen släppte dom oss lösa. Rackarns vad skoj det var att röja loss ordentligt. Matte var som vanligt lite nervös att jag skulle dra ifrån alla, men jag var sååå duktig =D


Fästingarna har kommit!! Äckliga kryp, vad har dom för mening? Sen har ju de härliga tussilagon kommit, riktiga vårtecken. Det enda jag gör om dagarna annars är att ligga och sola på soldäck. Jag har det så himla bra där, ibland blir jag serverad ett fryst märgben mmmums...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kim & Ron´s Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards