Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Valpträff & hundutställning

Av Kim & Ron - 2 februari 2009 22:00

Vi har haft en mycket aktiv helg! I lördags den 31/1 så åkte matte, lill husse & jag till Gävle på hundutställning. Matte körde vilse så vi missade nästan hela utställningen =( Men domaren var så snäll så vi fick en bedömning i allafall. Min kritik löd:


Trevlig tjej. Bra huvud, bra bett, bra hals & rygg. Fin ridge, bra kors, bra bröstkorg. Ngt rak överarm, bra vinklar runt om. Rör sig bra runt om. Mycket välvisad. HP & BIR


Domaren tyckte att det var mycket synd att vi hade missat grupp bedömningen, så vi tog det som en komplimang =)


På söndagen var det dax för valpträff i Rosersberg. En helt underbar dag både för mig & matte. Kul att träffa sina syskon, killarna tyckte att jag luktade JÄTTE gott? Jag fattar inte varför?? Fast det tyckte även tikarna. Jag är tydligen i höglöp imorgon tror matte. 

 
 
Ingen bild

Helena

3 februari 2009 11:27

Aha, då förstår jag varför din granne Helenas golden inte äter nu...hihi
Kolla din mail =)

 
annica

annica

4 februari 2009 18:22

ja det e svårt att välja bland dom klänningarna!
va roligt vovsingarna måste haft!!
och det va ju jätte bra betyg hon fick
kraaaaaam

http://www.attisblogg.blogg.se

 
Dizel

Dizel

4 februari 2009 22:10

Vilken kul helg!!! Matte har börjat spara på snusdosor;) Mailar dig nog snart!!

http://unforgettable.se/dizel

 
louise och wilda

louise och wilda

5 februari 2009 17:52

aha vad skojj det va en härlig bild så söttt

http://www.wildamatte.bloggagratis.se

 
annica

annica

6 februari 2009 15:09

tack gumman!!!! puss o kram

http://annicaahlqvist.blogg.se

 
Ciarán

Ciarán

11 februari 2009 18:07

vikken fin kritik =) matte säger att välvisad är den bästa kommentaren man kan få, jag undrar vilken del på mig som är snygg då? kul att du också hade en snygg sån iaf :)

ååå tant-doft är supergott jue. hade lätt busar me dig då.

jepps jordbävning var det, det brukar bli det när jag är hemma *hihi*

*nosnos*

http://ciaran.doggyblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim & Ron - 4 maj 2011 18:26


Vilken dag =) Kall och blåsig med lång väntan men vi hade mysigt sällskap! 3 stycken Mohaget´s valpar var där, "Kiros", "Meja" & "Ross". "Ross" blev 1 bästa hane med HP, BIR & BIS 5. "Kiros" blev 2 bästa hane med HP och "Meja" blev 1 bästa tik med HP...

Av Kim & Ron - 10 april 2011 22:37

Idag hade vi kennelträff, massor av hundbus och den underbara Camilla Forsberg från CF´s hundkontakt som höll en timme med grundövningar. Så härligt att se hur duktiga alla ägare är med sina hundar    Ni gör ett toppen jobb! Stort tack till er som ko...

Av Kim & Ron - 27 mars 2011 16:58

Vilken härlig dag    Vi trotsade blåsten och var ute i 2 timmar. Hundpromenad, bus och massor av hundprat under fika stunden. Stort tack till er som kunde komma. Här är några bilder från dagen.                                    ...

Av Kim & Ron - 25 mars 2011 08:13

Namn Kön       Bor       Mohaget´s Mea Meja  "Meja" Tik       Uppsala/Alunda       Mohaget´s Meus Milo "Ross" Hane       Uppsala/Alunda       Mohaget´s Meus Mark "Zack" Hane       Jönköping       ...

Av Kim & Ron - 3 mars 2011 18:43

       Mohaget´s Meus Mark "Zack"                                Mohaget´s Mea Meja "Meja"               Mohaget´s Meus Main "Axel"             Mohaget´s Meus Mercury "Lucky"                 Mohage...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kim & Ron´s Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards