Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Appell spår

Av Kim & Ron - 28 januari 2009 12:00

Att löpa är nog det tråkigaste jag har gjort! Inte springa lös och inte leka med Carlos *suck*. Matte var ledig idag så hon sprang ut och la ett långt appellspår åt mig. *YES* Jag älskar att spåra, ville börja att spåra redan utanför vårat hus men det fick jag inte. Vi gick ganska långt och sen var det dax att jobba hittade alla 6 apporter =) Matte trodde att jag skulle bli glad att se min favvo mjukisälg som slutapport men pytsan. Nu har jag satt griller i huvudet på matte för nu börjar hon att planera att vi ska nog träna in lydnadsmomenten till appellen.?. Det är säkert skoj, bara att jag får jobba! Det kan ju vara bra att inte bara vara snygg utan en aning smart oxå :D


Husse ska åka in till Uppsala idag och fixa nya glasögon idag. Hmmm.. jag råkade bita sönder dom. Han får faktiskt skylla sig själv när han lämnar dom så att jag kan ta dom..

 
 
Han Cirre den där snusarn

Han Cirre den där snusarn

28 januari 2009 21:04

nja jag har nog snarare två stycken sånna där innan jag blir svamp. men det är sånna som flyttar på sig eller rör sig iaf så dom är iaf lättare å boka in lr nått sånt. nu när jag fått reda på att husse iaf inte ska grävas i magen på denna månaden så ska det iaf ut å spåras lite snart *jiiiipppy* har liksom väntat typ ett halvår på det här nu. men snaaart :D

http://ciaran.doggyblogg.se

 
Ingen bild

Husse

29 januari 2009 09:46

gåta: vad är det som väcker en sovande husse och låter som man tuggar på isbitar? svar: Kim som tuggar sönder husses glasögon =)

 
Enzo

Enzo

29 januari 2009 22:12

mm.. glasögon... låter smaskens, måste jag nog prova. Mattes skor o sånt brukar funka annars

http://www.boscoenzo.doggyblogg.se

 
Don Carlos

Don Carlos

30 januari 2009 17:12

Nog för att mina muskler är hårda att bita i. Men att ta husses glasögon istället är väl lite att ta i. "Så skör är jag inte" :-D

http://carlos.doggyblogg.se

 
Dizel

Dizel

1 februari 2009 00:14

Jisses så duktig du är!!! Och det är sånna som du som gör att jag blir helt crazy!!! Ni luktar så gott!! Kan inte äta eller fokusera riktigt!!!
Jag har gjort mitt första spår idag!! Riktigt skoj men du är redan proffs!!!!

http://unforgettable.se/dizel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim & Ron - 4 maj 2011 18:26


Vilken dag =) Kall och blåsig med lång väntan men vi hade mysigt sällskap! 3 stycken Mohaget´s valpar var där, "Kiros", "Meja" & "Ross". "Ross" blev 1 bästa hane med HP, BIR & BIS 5. "Kiros" blev 2 bästa hane med HP och "Meja" blev 1 bästa tik med HP...

Av Kim & Ron - 10 april 2011 22:37

Idag hade vi kennelträff, massor av hundbus och den underbara Camilla Forsberg från CF´s hundkontakt som höll en timme med grundövningar. Så härligt att se hur duktiga alla ägare är med sina hundar    Ni gör ett toppen jobb! Stort tack till er som ko...

Av Kim & Ron - 27 mars 2011 16:58

Vilken härlig dag    Vi trotsade blåsten och var ute i 2 timmar. Hundpromenad, bus och massor av hundprat under fika stunden. Stort tack till er som kunde komma. Här är några bilder från dagen.                                    ...

Av Kim & Ron - 25 mars 2011 08:13

Namn Kön       Bor       Mohaget´s Mea Meja  "Meja" Tik       Uppsala/Alunda       Mohaget´s Meus Milo "Ross" Hane       Uppsala/Alunda       Mohaget´s Meus Mark "Zack" Hane       Jönköping       ...

Av Kim & Ron - 3 mars 2011 18:43

       Mohaget´s Meus Mark "Zack"                                Mohaget´s Mea Meja "Meja"               Mohaget´s Meus Main "Axel"             Mohaget´s Meus Mercury "Lucky"                 Mohage...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kim & Ron´s Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards