Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

Nytt häftigt år!

Av Kim & Ron - 1 januari 2009 19:08

Wow, vilken dag! Första dagen på ett helt nytt år =) Jag börjar med att berätta om vilken häftig nyårsafton jag hade! Hela flocken åkte till min mysigaste Carlos med flock. Genast när vi kom så åkte matte, jag, Carlos & Malin iväg till en jättemysig skogsinhägnad. Där kunde jag & Carlos rejsa hur mycket vi ville och min matte behövde inte vara orolig över att jag skulle försvinna. Senare på kvällen så myste vi och åt massa god mat, jag försökte lära Carlos hur man spintar sönder ett mjölkpaket med godis i, men jag hade inte tålamod så jag stal den *hi,hi*  Sen kom tolvslaget och det gick hur bra som helst :) Sen till den stora nyheten matte håller på med våran nya egna HEMSIDA!!!! Kolla in  http://mohagets.webs.com/index.htm

 
 
Ewa and the dogs

Ewa and the dogs

1 januari 2009 19:43

Hej
snygg hemsida måste jag säga =)=) Önskar dig ett gott 2009 =)
vart ska du på träning me Gerard O'shea?
kramis //Ewa and the dogs

http://www.rhodesian.cybersite.se

 
Ciarán

Ciarán

2 januari 2009 23:47

ååå lyx me en egen hemsida, vill me ha en jue. får ta å nosa upp en nåndag.

inte ligga i soffan å lukta på blommorna, du kan ligga i min fina bur på my dog å vara burkompis. vi kan ha aslatjokul där inne. den är rätt stor liksom å de tvåbenta kommer inte fatta någonting *hihi*

tack för lyckatillandet =)

*nosnos*

http://ciaran.doggyblogg.se

 
Sandra, Enzo o Bosco

Sandra, Enzo o Bosco

3 januari 2009 18:19

Åh vikken ursnygg hemsida du håller på med Kimmen! En sån ska jag ta o önska mig nån gång, Blogg känns så B helt plötsligt...
Lycka till nu på MY DOG vi håller allt man kan för att det ska gå bra för er!
Kramar från oss!

http://www.boscoenzo.doggyblogg.se

 
Helena

Helena

4 januari 2009 09:43

Jättefin hemsida! Och hund så klart :)

http://www.faramira.dinstudio.se

 
Cirripirri

Cirripirri

4 januari 2009 10:01

åå tack för tipset, få ta å fixa de där sjärten då, kan väl inte va så svårt om man tar till valpögonen :D

http://ciaran.doggyblogg.se

 
louise och wilda

louise och wilda

5 januari 2009 23:59

vad kul med en egen hemsida va och spanade lite där funderar på att tästa viltspår med wilda men ja...

...vi får se

kramisar från wilda och louise ;);)

http://www.wildamatte.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Camilla

6 januari 2009 23:23

Vilken stilren hemsida Johanna! Jätte fin. Såg att du var hemma och ok igen efter operationen.
Kram/CF

 
Anna

Anna

8 januari 2009 16:06

hej har bytt blogg
nya tobotroll.bloggagratis.se

http://www.tobotroll.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim & Ron - 4 maj 2011 18:26


Vilken dag =) Kall och blåsig med lång väntan men vi hade mysigt sällskap! 3 stycken Mohaget´s valpar var där, "Kiros", "Meja" & "Ross". "Ross" blev 1 bästa hane med HP, BIR & BIS 5. "Kiros" blev 2 bästa hane med HP och "Meja" blev 1 bästa tik med HP...

Av Kim & Ron - 10 april 2011 22:37

Idag hade vi kennelträff, massor av hundbus och den underbara Camilla Forsberg från CF´s hundkontakt som höll en timme med grundövningar. Så härligt att se hur duktiga alla ägare är med sina hundar    Ni gör ett toppen jobb! Stort tack till er som ko...

Av Kim & Ron - 27 mars 2011 16:58

Vilken härlig dag    Vi trotsade blåsten och var ute i 2 timmar. Hundpromenad, bus och massor av hundprat under fika stunden. Stort tack till er som kunde komma. Här är några bilder från dagen.                                    ...

Av Kim & Ron - 25 mars 2011 08:13

Namn Kön       Bor       Mohaget´s Mea Meja  "Meja" Tik       Uppsala/Alunda       Mohaget´s Meus Milo "Ross" Hane       Uppsala/Alunda       Mohaget´s Meus Mark "Zack" Hane       Jönköping       ...

Av Kim & Ron - 3 mars 2011 18:43

       Mohaget´s Meus Mark "Zack"                                Mohaget´s Mea Meja "Meja"               Mohaget´s Meus Main "Axel"             Mohaget´s Meus Mercury "Lucky"                 Mohage...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kim & Ron´s Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards